Uw connectie met Spotify


Recent verschenen Forums Lezersforum Uw connectie met Spotify

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #9887 Reageer
      J.L. Hoogsteede
      Gast

      Goede middag, waarde redactie.

      Wat heeft u toch een mooie en zéér lezenswaardige site voor de klassieke liefhebber in het leven geroepen! En dat zonder reclame!!

      Maar ik heb een ander onderwerp: uw link met Spotify, een vrij matige streamingdienst door de geluidskwaliteit in mp3 (of wat erop lijkt). Qobuz biedt daarentegen flac/wav, wat van een veel betere kwaliteit is. Waarom niet omgeschakeld?

      Ik ben benieuwd en groet u allen zeer!

    • #9888 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Geachte heer Hoogsteede,

      Binnen een paar minuten al een antwoord, waar vindt u dit??

      Goed, de grap daargelaten: u heeft volkomen gelijk. Het wachten is nog altijd op een hogere weergavekwaliteit van Spotify. Er is eindeloos over bericht, aangekondigd, uitgesteld, enz. Maar het zal er toch ééns van komen, denk ik.

      We hebben ‘gelinkt’ met Spotify toen er nog geen andere gegadigde was. Het gaat dus al vele jaren terug. Qobuz is inderdaad het betere (maar ook aanmerkelijk duurdere) alternatief. Edoch, dan zitten we met twee verschillende links: al die Spotify-links uit het verleden en de Qobuz-links van het heden. Niet erg praktisch, vind ik. Daarom laten we het zo, hoewel Qobuz ons enige tijd geleden ter zake wel een aanbieding heeft gedaan.

      Groetend,
      Aart van der Wal

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #9888 in Uw connectie met Spotify
Je informatie:




Annuleren