Sonore harmonizers


Recent verschenen Forums Lezersforum Sonore harmonizers

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Ad Speksnijder.
Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2750 Reageer
      Sietse Kuipers
      Gast

      Ad Speksnijder bespreekt de Elac UiniFI-BS U5 speakers. Een positieve recensie – leuk om op Opus Klassiek weer eens iets over apparatuur te lezen.
      In de tekst wordt tevens melding gemaakt van de Sonore Harmonizers. Op diverse fora wordt aandacht aan deze spekertoevoeging besteed. De meningen lijken verdeeld. Zou de heer Speksnijder deze ‘nieuwelingen’ eens willen bespreken in een apart artikel? Een gefundeerde mening geeft meer inzicht dan het welles nietes elders op het web!

    • #2757 Reageer
      Aart van der Wal
      Gast

      Dag Sietse,

      We zullen met Ad Speksnijder hierover contact opnemen. Het lijkt ons een goed idee om de harmonizers te bespreken.

      Groet,
      Aart van der Wal

    • #2768 Reageer
      Ad Speksnijder
      Gast

      Beste Sietse, allereerst dank voor uw waardering voor de recensie van de Elac’s. Ja, die Harmonizers van Sonore, daar kan ik natuurlijk wel het een en ander over schrijven. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de ontwerper en bouwer, Cock van der Weijden, goed ken en regelmatig bij hem over de vloer kom. Daarnaast heb ik ze, zoals u hebt kunnen lezen, ook zelf. Objectiviteit staat met dat gegeven wel een beetje onder druk ben ik bang. Maar goed, subjectiviteit is bij recenseren een impliciet gegeven. Op de keper beschouwd is een recensie niet veel meer dan een ervaringsverhaal, hier en daar ondersteund met wat facts&figures. Uw eigen oren en besteedbaar budget zullen doorslaggevend moeten zijn. Momenteel heb ik een interessante REL-subwoofer ter recensie in huis. Na die recensie zal ik eens in de pen klimmen voor de harmonizers.

      Met vriendelijke groet,

      Ad Speksnijder

Weergave van 2 reactie threads
Reageer op: Sonore harmonizers
Je informatie: