Ronald Brautigam Werk van onbekende nederlandse componisten


Recent verschenen Forums Nieuwsforum Ronald Brautigam Werk van onbekende nederlandse componisten

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #7786 Reageer
      Guido van Wijk
      Gast

      Goedendag,

      Mijn naam is Guido van Wijk en ik zoek voor een vriend een CD met werk van Ronald Brautigam. De muziek daarop is door hem gepubliceerd begin 90-er jaren. Op de CD staan uitvoeringen door Brautigam van werken van onbekende nederlandse componisten. Deze CD is ontvreemd uit de woning van mijn vriend begin 90-er jaren. Graag koopt hij deze muziek van Brautigam opnieuw. Ik heb op bijzonder veel plaatsen gezocht, maar tref deze muziek nergens meer aan. Weet één van u een route / oplossing voor het achterhalen van deze uitvoeringen ?

      Bij voorbaat dank voor de inspanningen

      Guido van Wijk

    • #7787 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Ik herinner me alleen een opname die Ronald Brautigam heeft gemaakt van het Concertstuk en de Poème van Henrïette Bosmans op het Nederlandse label NM onder catalogusnummer NM 92095. U kunt de desbetreffende gegevens hier inzien: https://www.muziekweb.nl/Link/BAX1721/Concertstuk-voor-fluit-en-kamerorkest?WorkID=U00000583109. De cd zal ongetwijfeld niet meer leverbaar zijn.

      Groetend,
      Aart van der Wal

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #7787 in Ronald Brautigam Werk van onbekende nederlandse componisten
Je informatie:




Annuleren