Recent verschenen › Forums › Nieuwsforum › Radio 4, Podium gepresenteerd door Hans Haffmans
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 maanden, 1 week geleden door Elke Couperus.
-
AuteurBerichten
-
-
Peter SchraaGast
Hallo Hans,
Complimenten voor je programma’s.
Je oud-studiegenoten Johan, Wiebe en Peter (ondergetekende) zoeken contact met je voor een leuk reünie moment in Leiden.
Wil je even reageren? (kan ook via Facebook).Hartelijke groet,
Peter.
-
Ton DemmersGast
Beste Hans Haffmans
Al heel wat jaren organiseer ik een serie kamermuziekconcerten en pianorecitals in het Cenakel te Tilburg.Nu starten we het seizoen 2017-2018 a.s.zondag 8 oktober met “Die Schöne Magalone”van Brahms met Karin Stobos,sopraan,Thomas Beijer,piano en de verbindende tekst in het Nederlands door de acteur Sieger Sloot.Ik denk dat het een pemière voor Nederland is.Zou je hier in je programma Podium hier aandacht aan kunnen geven?Ook zou ik je willen vragen eens op de website van het Cenakel eens te kijken.www.cenakel.nl
Het concert begint om 12uur30 en de toegangsprijs is 12,50 euro.Hartelijk dank.
Hartelijke groeten,
Ton Demmers -
JulianGast
Hoi,
Schubert moet zingen
welke muziek moet nou niet zingen
als je het niet kan zingen kan je het ook niet spelen
wel luisteren…
U als luisteraar moet kunnen meezingen?
nee, want dan weet je al hoe het gaat worden
mag het gorchelen?
ja natuurlijk
die Mozart film over dat mooi fragment
dat klinkt als een stoffige accordeon
aaa, balans tussen zeggingskracht / betekenis
klankkleur / frasering / ademend / of juist verstikkendmijn vraag:
hoe hou je het vol om 40 jaar lang
woorden te bedenken
die vertalen
…mvg, JB
20 jaar actief geweest als componist / arrangeur / dirigent / muziek docent VO, MBO, HBO
-
Elke CouperusGast
Hoi Hans,
Wanneer jij om 18.56 Podium op 4 afkondigt, ga ik “In het huis van de dichter” herlezen met Youri Egorov op Youtube op de achtergrond.
Dit wordt een rijke maar ook aangrijpende avond die door jou in gang is gezet.
Dank je wel !!!
Tot de volgende keer.Elke
-
Elke CouperusGast
Hoi Hans,
Wanneer jij om 18.56 Podium op 4 afkondigt, ga ik “In het huis van de dichter” herlezen met Youri Egorov op Youtube op de achtergrond.
Dit wordt een rijke maar ook aangrijpende avond die door jou in gang is gezet.
Dank je wel !!!
Tot de volgende keer.Elke
-
AuteurBerichten