Quadrevisie


Recent verschenen Forums Lezersforum Quadrevisie

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #1087 Reageer
      Michel Ervee
      Gast

      Op uw site las ik een uitvoerig artikel over de revisie van de Quad 33 voorversterker en de Quad 303 eindversterker. De auteur is Ruud Janssen. Verder zoekende stuitte ik op de site van ene Armand van Ommeren uit Bavel, http://www.quadrevisie.nl. Die website blijkt dan tevens te zijn gekoppeld aan een muzieksite van Jan de Kruijff, die volgens mij ook voor uw site recensies heeft geschreven. Verwarrend allemaal. Heeft de heer Van Ommeren iets met uw site van doen en is de heer Janssen en de heer Van Ommeren misschien en een dezelfde persoon? Ik ben benieuwd naar uw antwoord. Hoogachtend.

    • #1088 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dank voor uw bericht.

      Mijn antwoord:

      1. Met de door u geschetste verwarring valt het alleszins mee. Jan de Kruijff heeft zijn site (Musicalifeiten) ondergebracht bij de site van Armand van Ommeren (Quadrevisie). Meer valt er op dit punt niet over te melden.

      2. De op onze site voorkomende recensies van Jan de Kruijff zijn van jaren her. Ze staan er nog op omdat de daarmee verband houdende releases nog steeds leverbaar zijn. Jan ging jaren geleden zijn eigen weg.

      3. Armand van Ommeren heeft met Opus Klassiek niets van doen.

      Groetend,
      Aart van der Wal

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #1088 in Quadrevisie
Je informatie:




Annuleren