Quadrevisie Armand van Ommeren of Ruud Janssen


Recent verschenen Forums Lezersforum Quadrevisie Armand van Ommeren of Ruud Janssen

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2630 Reageer
      HankyPanky
      Gast

      Dag redactie,

      Ik heb me georienteerd. Bezit Quad 33 303 fm3. Revisie gewenst. Positieve en negatieve berichten over Armand van Ommeren in Bavel. Ruud Janssen schreef op jullie site een beest van een artikel over Quad revisie. Wat moet ik?

      Mvg

    • #2631 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Wij hebben geen oordeel over de kwaliteitsaspecten rond de revisieactiviteiten van Armand van Ommeren. Wel moet u eerst een duidelijk beeld hebben van wat u precies wilt: een simpele opknapbeurt of ingrijpende wijzigingen, waardoor de originele Quad-apparatuur niet meer origineel is wanneer die de werkplaats verlaat. Ruud Janssen houdt de Quad(s) in ieder geval in zoveel mogelijk de originele staat (sommige originele onderdelen zijn nu eenmaal niet meer voorhanden).

    • #9877 Reageer
      m.h.eijtinger
      Gast

      Dag mijnheer Jansen,
      Ik heb een Quad 606 voor-en eindversterker. Op de voorversterker werkt de keuze mogelijkheid zoals radio, cd, tape one en tape two niet goed. Het geluid valt plotseling uit, cd verandert in radio of of het tape lichtje gaat branden of er brandt niets waardoor er geen geluid uit komt.
      De versterker komt uit eind 1980.
      Is dit te repareren? Zijn er nog (eventueel) onderdelen?
      Is er een indicatie te geven van de kosten?
      Ik woon in de omgeving van Alkmaar en Bavel is niet naast de deur.
      Graag uw mening en advies hierover.
      Met vr.Gr.
      Martin Eijtinger

    • #9878 Reageer
      m.h.eijtinger
      Gast

      Dag mijnheer Jansen,
      Ik heb een Quad 606 voor-en eindversterker. Op de voorversterker werkt de keuze mogelijkheid zoals radio, cd, tape one en tape two niet goed. Het geluid valt plotseling uit, cd verandert in radio of of het tape lichtje gaat branden of er brandt niets waardoor er geen geluid uit komt.
      De versterker komt uit eind 1980.
      Is dit te repareren? Zijn er nog (eventueel) onderdelen?
      Is er een indicatie te geven van de kosten?
      Ik woon in de omgeving van Alkmaar en Bavel is niet naast de deur.
      Graag uw mening en advies hierover.
      Met vr.Gr.
      Martin Eijtinger

Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Reactie #2631 in Quadrevisie Armand van Ommeren of Ruud Janssen
Je informatie:




Annuleren