Problemen bij Fred Luiten Concertorganisatie?


Recent verschenen Forums Lezersforum Problemen bij Fred Luiten Concertorganisatie?

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #1356 Reageer
      opusklassiek
      Gast

      Mij hebben berichten bereikt dat Fred Luiten Concertorganisatie, onder meer betrokken bij optredens in ons land van Philippe Jaroussky, telefonisch noch schriftelijk antwoord geeft op concrete vragen omtrent de terugstorting van aan deze organisatie betaalde tickets voor afgezegde concerten. Wat zou kunnen betekenen dat betrokkenen geen cent terugontvangen. Zelf heb ik getracht om Fred Luiten te bereiken, maar ook ik heb geen enkele reactie van hem mogen ontvangen. OPGEPAST DUS.

      Misschien is het raadzaam erop te wijzen dat tickets die bij TUSSENPERSONEN worden besteld een MOGELIJK restitutierisico of anderszins inhouden. Er is bij mijn weten in dergelijke gevallen geen sprake van het een of andere garantiefonds dat de koper van een dergelijk ticket vrijwaart tegen in gebreke blijven van de desbetreffende tussenpersoon. Het is maar dat u het weet.

      Aart van der Wal

    • #1450 Reageer
      Anne Sachtleven
      Gast

      Beste Aart en San,

      Kunnen jullie contact opnemen met mij via annesachtleven@gmail.com? Mijn moeder is ook een van de gedupeerden en ik wil klachten gaan bundelen.

      Groet,

      Anne Sachtleven

    • #1454 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dag Anne,

      Ik ben net terug van vakantie en zal je hieromtrent een mail sturen.
      Groet, Aart

    • #1599 Reageer
      John
      Gast

      In september wel een mail ontvangen dat het geld gestort is, maar dat is tot op heden niet het geval. Herhaalde mails worden niet beantwoord.

Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Reactie #1599 in Problemen bij Fred Luiten Concertorganisatie?
Je informatie:




Annuleren