Recent verschenen › Forums › Lezersforum › Podium Klassiek opvolger van Podium Witteman
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 2 maanden geleden door richard.
-
AuteurBerichten
-
-
Heilko van BallegooijenGast
Goede ochtend, Redactie van Opusklassiek!
Ik las in de media dat in september het tv-programma Podium Klassiek van start gaat, als opvolger van het door mij zéér gewaardeerde Podium Witteman, maar nu met Dieuwertje Blok en Floris Kortie als de presentatoren, en Mike Boddé als de altijd weer inventieve pianist die van alles en nog wat uit zijn hoge hoed tovert.
Maar we gaan er niet op vooruit, want ik ken de presentaties van Dieuwertje Blok van Radio 4 en daarvan wil ik alleen maar zeggen dat daarin oppervlakkigheid troef is. Dat zal in het tv-programma straks niet anders zijn. Een gemiste kans dus. Dat wilde ik hier even kwijt.
Uw website is overigens alles behalve oppervlakkig, maart daardoor minder geschikt voor de liefhebber van klassiek die het ‘simpel’ wil houden.
Groetend!!
Heilko van Ballegooijen -
opusklassiekSleutelbeheerder
Dag Heilko,
Eerst mijn dank voor het compliment.
Dan je opmerking inzake het nieuwe programma.
Bij de omroep wordt het te kiezen ‘format’ altijd afgestemd op de doelgroep die men wil bereiken. Daarmee is in feite alles gezegd.
Groetend,
Aart van der Wal -
Anneke BakkerGast
L.S.,
Vanaf haar eerste presentatie van dit fantastische programma dacht ik:”Doe dat nou niet meid!”
Ook vandaag dacht ik hetzelfde, toen ze begon over haar “amoureuze eecapades” van heel vroeger.
Alsjeblieft, ga iets doen waar je verstand van hebt!
Anneke -
GroenGast
Laat Mike alsjeblieft niet meer zingen. Hij speelt fantastisch.
Het programma is ook heel goed, maat volgens mij alleen met bovenstaande dissonant. -
Thomas ErdtsieckGast
Het valt mij op dat de met veel bombarie aangekondigde overstap van Diewertje Blok naar Podium Klassiek een stille dood is gegestorven…. Al tijden zie ik geen spoor meer van haar in het programma – of mis ik wat??
-
richardGast
Zoals het programma nu wordt gepresenteerd is het een stuk beter dan zoals het was met Dieuwertje Blok en Mike Boddé deze mensen hoeven voor mij niet meer terug te komen.
-
-
AuteurBerichten