Musicalifeiten


Recent verschenen Forums Lezersforum Musicalifeiten

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #1600 Reageer
      Andries Guit
      Gast

      Dag beste redactie,

      Ik herinner me van jaren geleden dat er een site was die luisterde naar de naam audio-muziek en waarop een stortvloed van informatie was te vinden over klassieke muziek en audio. Die site is om de een of andere reden ter ziele gegaan, maar beleefde onder de naam opusklassiek een heuse wederopstanding. Echter zonder Jan de Kruif en ene meneer van Ommeren. Dat waren toen met Aart van der Wal de vaste redacteuren. Weer een poosje later (?) dook de site Musicalifeiten op, een zo te lezen eenmansoperatie van heer De Kruif. Nu kan ik me niet voorstellen dat het op die site alleen om heer de Kruif draait, want dat is voor één man een onmogelijke opgaaf: zoveel teksten als er bijna dagelijks op worden gezet. Waar haalt iemand, ook al is ie gepensioneerd, de tijd en de energie vandaan om zoveel teksten niet alleen te schrijven, maar ook al de cd’s te beluisteren en dvd’s te bekijken? Daar moeten volgens mij meer mensen bij betrokken zijn, logisch geredeneerd. En wat heeft die Quad revisie van heer Van ommeren ermee van doen? Ik zie werkelijk het verband niet tussen het een en het ander. Dat weet u vast wel!
      Hartelijk gegroet door Andries Guit

    • #1604 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Beste heer Guit,

      Dergelijke vragen zijn ons al eerder gesteld en door ons beantwoord. Het wordt daarmee deels een herhaling van zetten.

      Jan de Kruijff, Armand van Ommeren en ik hebben een aantal jaren http://www.audio-muziek.nl ‘onderhouden’, maar uiteindelijk scheidden onze wegen zich. Ik richtte https://www.opusklassiek.nl op, waarna deze nieuwe site zich kon verzekeren van een aantal vakjournalisten, waarvan de meeste nog steeds voor de site actief zijn.

      Ik weet als geen ander hoeveel tijd er in een recensie gaat zitten. Hoe Jan de Kruijff (zijn naam nu correct gespeld) zijn recensies voorbereidt en schrijft weet ik niet, maar waarom vraagt u hem dit niet zelf? Op zijn site zal ongetwijfeld een contactadres te vinden zijn.

      Voor zover ik weet heeft Jan de Kruijff onderdak gevonden bij de site van Armand van Ommeren, die zich concentreert op het repareren en verkopen van Quad-apparatuur. Ook hem kunt u ongetwijfeld wel relevante vragen stellen.

      Ik wil het graag hierbij laten.

      Mvg
      Aart van der Wal

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #1604 in Musicalifeiten
Je informatie:




Annuleren