Kinderconcert Laat me met rust! (5+)

Recent verschenen Forums Nieuwsforum Kinderconcert Laat me met rust! (5+)

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
      Tessa van Roon
      Gast

OORKAAN presenteert
      Laat me met rust! (5+)
      met het Nederlands Kamerorkest

Huppelen over het strand. Klimmen in de hoogste boom. Lekker schommelen in de zon. Zo mooi zou het leven altijd moeten zijn! Maar soms heb je er helemaal geen zin in. Dan zit je liever in een donker hoekje en wil je met niemand praten. Iedereen moet uit je buurt blijven en vooral geen grappen maken om je op te vrolijken.
      Laat me met rust! is een theatraal concert van Oorkaan en het Nederlands Kamerorkest voor iedereen vanaf 5 jaar. De 24 strijkers spelen onder andere de beroemde ‘Serenade voor strijkers’ van Dvorák. Prachtige muziek voor als je met rust gelaten wilt worden.

SPEELLIJST
      Zondag 19 maart – 13:30 – TivoliVredenburg, Utrecht
      Zondag 26 maart – 13:30 – Muziekgebouw aan ’t IJ, Amsterdam

OORKAAN maakt met topmusici theatrale concerten voor kinderen t/m 12 jaar. Onze missie is om zoveel mogelijk kleine en grote oren de oneindige wereld van muziek te laten ontdekken in prikkelende en verrassende vormen. Oorkaan richt zich op het mondiale klassieke repertoire met muziek uit de hele wereld van vroeger en nu en presenteert zo’n 200 voorstellingen in de grote en kleinere (concert)podia van Nederland en het buitenland. Je kijkt je oren uit! http://www.oorkaan.nl

Weergave van 0 reactie threads
Reageer op: Kinderconcert Laat me met rust! (5+)
Je informatie: