Geen reclame


Recent verschenen Forums Lezersforum Geen reclame

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #769 Reageer
      Rebecca
      Gast

      Geachte redactie, Ik ben geabonneerd op Luister en de Gramophone, maar bezoek ook regelmatig allerlei sites die zich bezighouden met klassieke muziek. Ik ken er maar één zonder reclame en dat is jullie site. Dat vind ik best bijzonder. Maar wie betaalt jullie dan? Het kan toch niet zo zijn dat jullie dit allemaal doen zonder dat er wat tegenover staat? Ik hoor het graag en blijf jullie site volgen, met mooie recensies en heel goede achtergrondartikelen. Er wordt veel dieper op ingegaan dan bij Luister end. Houen zo!

    • #799 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dag Rebecca,
      Inderdaad, op onze site geen reclame, omdat ik vanaf het prille begin het standpunt heb gehuldigd dat reclame en een zo objectief mogelijke berichtgeving niet hand in hand hoeven te gaan. Ik wil vrij zijn in mijn recensies. Dat de site geld kost is evident, maar vooralsnog zijn de kosten te overzien. Het recensiemateriaal kopen we of ontvangen we van de labels, hetzij spontaan, hetzij op ons verzoek n.a.v. de verschenen releaselijsten. We zijn wel zo langzamerhand op het punt gekomen dat we het ‘ijzeren repertoire’ minder (gaan) bespreken. Er zijn voldoende (echt) interessante uitgaven die het meer dan waard zijn besproken te worden. De samenwerking met de labels of hun Nederlandse en Belgische vertegenwoordigers is overigens uitstekend. Als een recensie minder positief uitvalt kan men de zon desondanks in het water zien schijnen.
      Hartelijke groet,
      Aart van der wal

    • #807 Reageer
      Henry Ravers
      Gast

      Een ware verademing om uit een kwalitatief hoogwaardige klassieke bron te mogen kennisnemen, zonder afschuwelijke reclame. Ga hier mee door en borg de objectiviteit! In die zin ook grote hulde aan de sites van Kees Koudstaal – Prelude en Jan de Kruijff’s musicalifeiten, die met minimale middelen voortreffelijke nieuwsbronnen zijn. Ik lees alle voornoemden regelmatig en met nieuwsgierigheid en jullie stellen me eigenlijk nooit teleur.Mag ik ook nog even een lans breken aangaande het doorgaans voortreffelijke en rijk geschakeerde taalgebruik in jullie teksten? Bij deze dan! Zou prima kunnen dienen als examenstof Nederlandse taal. Een ware verademing in het twitter- en App landschap.

    • #810 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dag Henry. Dank voor je waarderende opmerkingen. Een aantal bijdragen uit het verleden van Jan de Kruijff vind je overigens ook op onze site. Hij is ondanks zijn hoge leeftijd nog steeds actief. Met Kees Koudstaal deel ik goede herinneringen. Het is alles bijeen genomen best een schilderachtig landschap!

Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Reactie #799 in Geen reclame
Je informatie:




Annuleren