De Goldberg-Variaties met Pieter-Jan Belder


Recent verschenen Forums Nieuwsforum De Goldberg-Variaties met Pieter-Jan Belder

  • Dit onderwerp is leeg.
Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2805 Reageer
      Peter Willens
      Gast

      Ik volgde de discussie over Musicalifeiten. Wie schetst mijn verbazing dat ik een recensie van de Goldberg-variaties, gespeeld door Pieter-Jan Belder en buitengewoon vakkundig besproken door de heer Siebe Riedstra. De recensie werd deze week geplaatst op Opus Klassiek. Ik keek bij Musicalifeiten en zag een recensie die over dezelfde opname ging. Met dit verschil dat die recensie werkelijk nergens op slaat. Zo wordt het vak van muziekcriticus bepaald geen dienst bewezen.

      Groet

    • #2806 Reageer
      Aart van der Wal
      Gast

      Beste heer Willens,

      Ik heb zoëven de site van Musicalifeiten opgezocht. De in de recensie van Jan de Kruijff opgenomen informatie is inderdaad niet juist. Dit is namelijk niet de eerste opname van Pieter-Jan Belder. Ik stel voor dat u om een correctie vraagt. Voor ons valt er verder niets aan te doen.

      Vr.gr.
      Aart van der Wal

    • #2807 Reageer
      Aart van der Wal
      Gast

      Ik stel voor hiermee de corr. rond Jan de Kruijff definitief te sluiten. Eenieder die over Musicalifeiten iets op te merken heeft kan zich beter rechtstreeks tot De Kruijff richten. Voor OpusKlassiek is het immers verder volkomen irrelevant. Wat is geschreven is geschreven en verder basta.

      Aatt vsn der Wal

Weergave van 2 reactie threads
Reageer op: Reactie #2807 in De Goldberg-Variaties met Pieter-Jan Belder
Je informatie:




Annuleren