Bruckner serie Wiener Philharmoniker


Recent verschenen Forums Lezersforum Bruckner serie Wiener Philharmoniker

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #9281 Reageer
      Henry Ravers
      Gast

      Geachte readactie,

      onlangs is in Wenen de start geweest van, een mijns inziens belangwekkende aanvulling op het symfonische Bruckner oevre. Wiener Philharmoniker o.l.v. Christian Thielemann.
      Daar ik mijn kennis voornamelijk opdoe via deze website en de voortreffelijk geschreven recensies (hulde aan de recensenten!), zou ik het zeer op prijs stellen dat men deze uitgaven meeneemt in toekomstige beoordelingen. Een dergelijk groot project door DE Philharmoniker in Bruckner’s thuisland in handen van Maestro Thielemann, is toch werkelijk voorzien van de juiste ingredienten om dit oevre op het hoogste niveau te tillen? Ik hoop van ganser harte dat jullie dit meenemen op OpusKlassiek.
      De tot nog toe verschenen Bruckner recensies puilen uit van wetenswaardigheden en kennis. (de laatste Haitink uit Wenen bijvoorbeeld, Bruckner 7, wat briljant).
      ik zeg alvast dank voor de te nemen moeite….alhoewel mijn eerste luisterervaring louter een lust voor het oor was.

    • #9288 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Geachte heer Ravers,

      Ik heb beide cd’s hier besproken: https://www.opusklassiek.nl/cd-recensies/cd-aw/bruckner36.htm

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #9288 in Bruckner serie Wiener Philharmoniker
Je informatie:




Annuleren