Blunderende recensenten


Recent verschenen Forums Nieuwsforum Blunderende recensenten

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #4005 Reageer
      Ed Goedegebuure
      Gast

      Ik las vandaag het steengoeie artikel van Bas van Putten over de blunderende recensenten op jullie site. Op één punt ben ik het echter niet helemáál met hem eens: dat recensenten in de dagbladpers zich zo moeten beperken (maximum aantal woorden). Op het internet verschijnen die kranten ook en zijn de teksten net zo lang (beter: kort). Blijkbaar hebben de heren en dames recensenten er geen zin in om echt iets inhoudelijks bij te dragen. Dat voor opera echter een uitzondering wordt gemaakt zal wel met de aantrekkingskracht van dit medium te maken hebben.

      Recensies van voorbije concerten zijn overigens meer van belang voor degenen die er bij zijn geweest dan voor degenen die er alleen over lezen. Het is een gebeurtenis die gewoon voorbij is en aangezien er over de muziek zelf met vrijwel geen woord wordt gerept (dat was in de tijd van Vermeulen en Reichenfeld wel wat anders) kunnen dat soort recensies mij eerlijk gezegd gestolen worden.

      Mvg
      Ed Goedegebuure

    • #4006 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dank voor uw bijdrage, maar die had eigenlijk in het ‘gewone’ en niet in het nieuwsforum geplaatst moeten worden.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #4006 in Blunderende recensenten
Je informatie:




Annuleren