Audio en video


Recent verschenen Forums Lezersforum Audio en video

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #851 Reageer
      Haye Talling
      Gast

      Goede morgen!
      Hoewel zeker geïnteresseerd in klassieke muziek en opera (ze horen eigenlijk bij elkaar, vindt u niet?), mag ik mij ook graag verdiepen in audio en video, en dan met name de meest recente ontwikkelingen. Op uw site mis ik dat. Er is wel een audio & video rubriek, maar de informatie daarin is oud, eigenlijk stokoud, en alleen voor degenen die in de historie ervan zijn geïnteresseerd, nog interessant. Zo heb ik de schrifturen van Jan Kool niet eens gekend, tot ik er via uw site op stootte. En van zoiets ‘geheimzinnigs’ als die oerlelijke Quads wist ik evenmin iets. Ik moet wel toegeven dat ik het bij nader inzien best interessant vond, maar verder… Waarom geen samenwerking met bijvoorbeeld HVT, dat wel met beide benen volop in het audio- en videoleven staat? Terwijl HVT op het gebied van de klassieke muziek niet of nauwelijks iets te bieden heeft wat echt lezenswaardig is. Ja, er staan recensies in van Theo Wubbolts, maar volgens mij zijn die helemaal niet objectief: HVT en de makers van die cd’s zitten nota bene in hetzelfde pand in Baarn. Of zaten daar. Kortom, er is voor u heus wel nieuw werk aan de winkel! Hartelijke groet!

    • #875 Reageer
      opusklassiek
      Sleutelbeheerder

      Dag Haye,
      Ik heb eraan getwijfeld om de audio/video-rubriek in stand te houden om de reden die je zelf al aangaf. Ik heb toch besloten eraan vast te houden omdat er een zekere nostalgie aan kleeft en omdat het deels informatie bevat die het best waard is (nog) te worden gelezen.
      Samenwerking met HVT ligt niet voor de hand omdat de audiorecensenten van HVT niet of nauwelijks klassieke muziek in hun artikelen betrekken. Over de recensies van Theo Wubbolts spreek ik geen oordeel uit.
      Groet,
      Aart van der Wal

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #875 in Audio en video
Je informatie:




Annuleren