Reageer op: Geen teksten bijgevoegd …

Recent verschenen Forums Lezersforum Geen teksten bijgevoegd … Reageer op: Geen teksten bijgevoegd …

Sietse Kuipers
Gast

Ik heb enige tijd geleden tevens Brilliant Classics in min of meer vergelijkbare bewoordingen aangeschreven. Vandaag ontving ik antwoord.

U ontvangt hierbij de teksten in 2 formaten, die we hebben opgevraagd bij de artiest.
Over het algemeen proberen we de teksten altijd te ontvangen en in het boekje erbij te zetten of anders als downloadbare file op onze website.
Het kan echter voorkomen dat we deze niet ontvangen van de artiesten, waardoor ze niet toegevoegd worden.

In de toekomst om teleurstelling te voorkomen zou u alvorens een album te kopen op onze website kunnen kijken, indien er een downloadbare file beschikbaar is, zal deze onder de cover zichtbaar zijn.
Indien de teksten in een boekje erbij staan, kunt u dit terugvinden onder de kop ‘About this release’.

En natuurlijk kunt u ons ten alle tijden een email sturen, dan proberen wij alsnog de teksten ter beschikking te krijgen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ik vond het wel zo correct deze voor mij gunstige uitkomst te melden. Ere wie ere toekomt.