Reageer op: Merlijn Kerkhof en de zondvloed

Recent verschenen Forums Lezersforum Merlijn Kerkhof en de zondvloed Reageer op: Merlijn Kerkhof en de zondvloed

Hans Adema
Gast

Goede middag!

Ik heb geen Facebook o.i.d., maar heb uit het bovenstaande mogen oppakken dat er ‘gelazer in de tent’ is geweest, met ene Merlijn Kerkhof als de aanjager en Aart van der Wal als de afmaker. Tenminste, zo is het op mij overgekomen.

Ook ik ben een liefhebber van klassieke muziek en ook ik stoor me aan de uitermate gebrekkige berichtgeving hierover in wat de ‘dagbladpers’ wordt genoemd. Alsof ons ‘wereldje’ er eigenlijk niet toe doet. Gelukkig zijn er sites die veel informatie verstrekken, met boven aan mijn lijstje Opusklassiek. Daar kan werkelijk geen enkele krant aan tippen (ook hun sites niet!) Het is geen one-man-show zoals Musicalifeiten (waar door de gebrekkige indexering nauwelijks doorheen te komen is en dagelijks zoveel wordt gepubliceerd dat ik me al lang afvraag hoe 1 persoon dit, luisterend en wel, voor elkaar krijgt). Basia Jaworski heeft eveneens een prachtige site. Geweldig toch, en alles vrij toegankelijk!

De Merlijn Kerkhofs hebben weinig te bieden. Maar goed dat er zulke uitstekende alternatieven bestaan!

De uwe!
Hans Adema