Reageer op: DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid'

Recent verschenen Forums Nieuwsforum DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid' Reageer op: DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid'

Michelle
Gast

Nu ken ik Olivier toevallig en hij mist gewoon de nazit, beetje borrelen, bitterballen, samen hangen met zijn beste vriendin Basia en aanschurken tegen operazangers. Daar zit dan verder geen diepte-interview bij hoor, hooguit wat diep in het glaasje kijken. Anders dan de echte recensenten denkt hij diepe vriendschappen aan te knopen met zangers die gewoon te beleefd of te bang zijn, bang voor wat hij mogelijk kan schrijven over hen en hij trapt er met open ogen in. De enige in het wereldje die dat ook doet is zijn vriendin Basia, die denkt ook diepe vriendschappen met zangers en orkestleden te koesteren. Kortom, een komisch stel die wij niet willen missen, maar serieus nemen doe je natuurlijk niet met zo’n betweter en irritant vind ik hem soms ook wel, een drammer, maar dat is natuurlijk allemaal slechts mijn persoonlijk visie op het geheel. Ik denk dat het gewoon om het jongetje gaat dat niet meer is uitgenodigd op de verjaardag van een klasgenootje, omdat hij zich baldadig gedragen heeft en nou is hij boos. Ondanks alle grote woorden kan ik er niks anders in zien.