Reageer op: DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid'


Recent verschenen Forums Nieuwsforum DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid' Reageer op: DNO, Keegel, de NVJ en 'persvrijheid'

#4724
Olivier Keegel
Gast

Hoe kom je erbij, Aart, dat ik mij niet serieus genomen zou voelen? Dat DNO zegt mij “niet serieus” te nemen, na twee-en-een-half jaar wél serieus nemen- is een smoesje om mij als onwelgevallig recensent de persfaciliteiten te ontzeggen. Een duidelijk bewijs dat zij mij als onwelgevallig recensent zéér serieus neemt.

Dat jij nu verklaart dat jouw juridische “kennis” niet van instinctieve aard is, verbaast mij. Op 25 juni voerden wij deze conversatie op Facebook.

IK: “Maar hoe weet jij dat het “merkwaardig” is “en blijft” dat de NVJ dit doorzet? Dan zou je toch op zijn minst haar juridische overwegingen moeten kennen, en dat is niet het geval. Volgens veel juristen rammelt het vonnis aan alle kanten.”
JIJ: “Over een poosje zullen we het weten. Nee, Olivier, ik denk niet dat er iets in zit anders dan verlies. Maar ik volg de juristen niet, maar mijn intuïtie.” (Bold, ok)